REGULAMIN
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE;
Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy znajdujący się na stronie www.bb-akcesoria.pl (zwany dalej „Sklepem Internetowym”) jest Beata Piątkowska prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Beata Piątkowska BB-Akcesoria, Tarnowiec 353, 38-204 Tarnowiec, NIP 6851261212, REGON 523013319, wpisany do rejestru przedsiębiorców CEIDG, właściciel i założyciel marki BB-Akcesoria.
Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: bb.obslugaklienta@gmail.com lub pod nr tel.: 724 252 776.
Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
Regulamin sporządzony został w polskiej wersji językowej.
Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji znaków towarowych.
Właściciel www.bb-akcesoria.pl zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość.
II. DEFINICJE;
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
SKLEP – sklep internetowy działający pod adresem www.bb-akcesoria.pl, prowadzący sprzedaż produktów znajdujących się w jego ofercie.
WŁAŚCICIEL – Beata Piątkowska BB-Akcesoria, Tarnowiec 353, 38-204 Tarnowiec, NIP 6851261212, REGON 523013319, wpisany do rejestru przedsiębiorców CEIDG.
KLIENT – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
KONTO KLIENTA – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.
NEWSLETTER – usługa świadczona przez Sklep na rzecz Użytkownika polegająca na wysyłaniu mu wszelkich informacji o działaniu Sklepu, po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika adresu e-mail, imienia i nazwiska.
KONSUMENT - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.
DNI ROBOCZE – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
REGULAMIN – niniejszy dokument, określa warunki i zasady korzystania ze Sklepu oraz nabywania w nim produktów.
III. TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU;
W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać: urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne; dostęp do sieci Internet; adres poczty e-mail.
Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies, służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem www.bb-akcesoria.pl i stanowiącej integralną część niniejszego Regulaminu.
IV. REJESTRACJA I LOGOWANIE;
Klient w celu założenia Konta Klienta dokonuje rejestracji, podając login, adres e-mail oraz hasło, za pomocą formularza.
Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.
Rejestracja nie jest warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie.
Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
- przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu;
- dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą.
Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
Zarejestrowany Klient ma możliwość:
dostępu do statusu oraz historii zamówień;
otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych;
informacji o możliwości udziału w promocjach i konkursach;
zamówienia Produktu, zmiany swoich danych;
zmiany swojego hasła;
sprawdzenia statusu swojego zamówienia;
całkowitego usunięcia swojego konta.
Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej, aktywujący konto.
Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.
V. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ;
Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami technicznymi. Zamówienia realizowane są do 3 dni roboczych od zaksięgowania się wpłaty na konto lub od dnia złożenia zamówienia za pobraniem.
Umieszczenie na witrynie Sklepu Internetowego określonego towaru wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie zaproszenie dla Kupujących do składania ofert.
Zamówienie zostaje złożone przez Kupującego w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie Sklepu Internetowego, za określoną tam cenę. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Kupującego, jeżeli Sklep Internetowy niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.
Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Kupującemu. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce, sposób i koszt dostawy.
Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Kupującego, Kupujący powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy bez zbędnej zwłoki prześle Kupującemu skorygowaną treść proponowanej umowy.
Sklep Internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając Kupującemu kolejną wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez Kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.
Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
Klient składa zamówienie w następujący sposób:
- wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka;
- podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy;
- wybór formy dostawy i płatności;
- zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”;
- wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta;
- zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie.
Zarejestrowani Klienci mają możliwość śledzić status realizacji zamówienia.
Zamówienia można składać również z pominięciem rejestracji na stronie internetowej Sklepu poprzez:
- wysłanie wiadomości e-mail na adres: bb.obslugaklienta@gmail.com;
- telefonicznie, w godzinach pracy obsługi Sklepu 8:00-17:00 dzwoniąc pod nr tel.: 724 252 776.
Klient, który skorzysta ze sposobów wskazanych w pkt 10., pomijając stronę Sklepu ma obowiązek zapoznania się i akceptacji regulaminu przesłanego przez Sklep na podany przez Klienta adres e-mail.
Klient korzystając z jednego ze sposobów złożenia zamówienia wskazanych w pkt 10., powinien podać:
nazwę, rozmiar i ilość produktów; imię i nazwisko odbiorcy; dokładny adres dostawy; numer telefonu kontaktowego; adres e-mail zamawiającego.
Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
- dane Sklepu w tym adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu; opis produktu; jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów; cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy (m.in. płatności i dostawy);
- formę dostawy – w tym termin, w którym nastąpi dostawa i jeżeli są jakiekolwiek ograniczenia dot. dostawy np. ciężaru bądź lokalizacji; sposób płatności; informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni; informację o prawie do rękojmi; w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
VI. FORMA PŁATNOŚCI;
Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w formie: przelewu bankowego na konto bankowe: Mbank 79 1140 2004 0000 3202 8280 1567, za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24 lub Stripe.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Użytkownik zobowiązany jest podać prawdziwe dane do faktury VAT.
VII. CENY;
Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie niezobowiązujące zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
Ceny podane przy produktach na stronie Sklepu podawane są w polskich złotych (PLN) zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta, wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
VIII. DOSTAWA;
Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu, są to:
a) na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - Paczkomat InPost, kurier InPost lub Orlen Paczka;
b) na terenie Unii Europejskiej z wyłączeniem Rzeczypospolitej Polskiej - kurier DPD;
Darmowa dostawa realizowana jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dla zamówień opłaconych z góry. Kryterium darmowej dostawy to zamówienie o wartości minimum 199 zł opłacone z góry. (jeśli Twoje zamówienie spełnia kryteria darmowej dostawy a mimo to naliczana jest kwota wysyłki - skontaktuj się z nami).
Termin wysyłki to 1-3 dni robocze. Termin dostawy zależny jest od wybranego przez kupującego przewoźnika. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, Kupujący może odstąpić od umowy.
Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w jego dostawie z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności, jeśli są one spowodowane podaniem przez Klienta błędnego lub niewłaściwego adresu dostawy. W takiej sytuacji Sprzedawca zawiadomi Klienta o nieudanej próbie dostarczenia towaru.
Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
Towary dostarczane są na terenie Unii Europejskiej.
IX. USŁUGA NEWSLETTERA;
Usługa przesyłania Newslettera polega na przesyłaniu wszelkich informacji, drogą mailową, dotyczących działalności Sklepu.
Klient korzysta z usługi Newslettera w sposób dobrowolny.
Klient ma możliwość skorzystania z usługi przesyłania informacji w ramach Newslettera poprzez wpisanie adresu e-mail w pole Newsletter
Na wpisany przez Klienta adres email zostanie przesłana wiadomość email z potwierdzeniem rozpoczęcia świadczenia usługi wraz z informacją: „Jeżeli chcesz zrezygnować z Newslettera”.
Klient w każdym czasie ma możliwość rezygnacji z usługi Newsletter poprzez zgłoszenie rezygnacji w mailu lub zmianę w ustawieniach swojego konta.
X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY;
Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.
Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres: Beata Piątkowska BB-Akcesoria, Tarnowiec 353, 38-204 Tarnowiec, NIP 6851261212 lub adres email: bb.obslugaklienta@gmail.com.
Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w zd. 1 niniejszego rozdziału.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Beata Piątkowska BB-Akcesoria, Tarnowiec 353, 38-204 Tarnowiec.
Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument.
W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
W przypadku zwrotu towaru z zamówienia do którego, dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych rzeczy pomniejszonych o wartość gratisu – zgodnie z ceną gratisu*
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduje się w załączniku do Regulaminu.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
- świadczeń, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- świadczeń, w których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.
Jeżeli Klient dokona częściowego odstąpienia od umowy (zwraca część z zakupionych towarów), umowę na zwracane towary w świetle prawa uznaje się za niezawartą. Umowa zawarta jest wtedy wyłącznie na produkty, które ostatecznie pozostały u Klienta. W związku z tym, jeśli ostateczna umowa zostaje zawarta na kwotę mniejszą niż 299 zł (Klient nie spełnia warunków darmowej dostawy), Sprzedawca ma prawo do potrącenia kosztu wybranej przez Klienta formy wysyłki z kwoty zwracanej Klientowi za towary, od których zakupu odstąpił.
XI. PRAWO KONSUMENTA DO RĘKOJMI;
Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.
- listownie na adres: Beata Piątkowska BB-Akcesoria, Tarnowiec 353, 38-204 Tarnowiec, NIP 6851261212
- elektronicznie na adres: bb.obslugaklienta@gmail.com.
W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. W przypadku złożenia reklamacji, Konsument zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar wraz z formularzem reklamacyjnym, znajdującym się na dole strony Regulaminu Sklepu.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedawca zwraca się do Klienta składającego reklamację o uzupełnienie tych danych lub informacji.
Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt 4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub adres korespondencji.
W przypadku nieuznania reklamacji za uzasadnioną przez Sprzedawcę, Klient ma możliwość złożenia odwołania od reklamacji. Sprzedawca rozpatruje odwołanie od reklamacji bez zbędnej zwłoki w terminie 30 dni, liczonych od momentu otrzymania odwołania od reklamacji. W przypadku szczególnie skomplikowanym, gdy nie jest możliwe udzielenie odpowiedzi w terminie określonym powyżej, Sprzedawca informuje Klienta o przyczynie opóźnienia ze wskazaniem okoliczności, które muszą zostać ustalone i przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, który nie może być dłuższy niż 60 dni od momentu otrzymania odwołania od reklamacji.
XII. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KUPUJĄCYCH;
Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Kupujących-osób fizycznych określone zostały w „Polityce prywatności”, stanowiącej załącznik do niniejszego Regulaminu.
XIII. POZOSTAŁE;
Regulamin jest dostępny pod adresem: www.bb-akcesoria.pl
Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygane będą w sposób polubowny lub przez właściwy sąd powszechny, z zastrzeżeniem pkt 6.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 poz.1219) przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Wybór w ramach niniejszego Regulaminu prawa polskiego nie pozbawia osoby będącej Konsumentem ochrony przyznanej jej na mocy prawa, którego nie można wyłączyć na drodze umowy, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby stosowane w przypadku braku zastosowania klauzuli wyboru prawa polskiego.
Jeżeli kupującym nie jest konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie sąd polubowny lub sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Sklepu Internetowego.
Jeżeli kupującym NIE jest konsument, odpowiedzialność Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnej przyczyny, którą stanowi:
a. zmiana istniejących lub wprowadzenie nowych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają bezpośredni wpływ na treść Regulaminu;
b. wydanie decyzji administracyjnej lub orzeczenia sądowego powodującego obowiązek zmiany Regulaminu;
c. konieczność dostosowania rozwiązań technicznych i informatycznych przy organizacji Sklepu do warunków rynkowych związanych z postępem technicznym i informatycznym;
d. zmiana organizacyjna lub prawna Sprzedawcy;
e. zmiany modelu biznesowego Sprzedawcy wymuszające zmiany w Regulaminie.
W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sprzedawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Sklepie internetowym www.bb-akcesoria.pl. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania nowego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Ponadto Sprzedawca poinformuje Klienta na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu, za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu, na adres e-mail przypisany do Konta Klienta. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy.
Klientów, którzy dokonali zakupu danego towaru przed wejściem w życie zmian Regulaminu, obowiązuje Regulamin w wiążący w dacie złożenia zamówienia.
Zabronione jest wykorzystywanie przez Klientów elementów graficznych (w tym logo Sklepu internetowego www.bb-akcesoria.pl), układu i kompozycji stron internetowych Sklepu internetowego, a także innych praw własności intelektualnej i przemysłowej, w szczególności kopiowania, powielania i wykorzystywania zdjęć oraz filmów należących do Sprzedawcy, bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody Sprzedawcy chyba, że możliwość wykorzystania wyżej wskazanych elementów graficznych wynika z wprost obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2019.1231 tj. z dnia 2019.07.03).
W przypadku naruszenia Regulaminu przez Klienta, Sprzedawca może rozwiązać umowę sprzedaży z Klientem oraz dochodzić stosownych roszczeń, jak również czasowo zablokować dostęp do serwisu.
* ustalona cena narzędzia do skracania (gratisu) - 14zł